Överraskad

Blev överraskad av älsklingen i fredags då han först kom och hämta mig efter mitt "möte" på Lernia. Det började med att han först svängde höger istället för vänster när vi skulle ut på e4an. Då påstod han att han var sugen på en burgare på Krysset utanför Skeå och det kunde jag ta. Sen när vi kom fram så var det lika bra att vi tog en runda på stan där det blev en massa shopping. Sen var det inte slut på överraskningar, utan då trodde jag äntligen att vi far påväg hem när han plötsligt säger nåt i stilen med att det är inte slut än. Då kör han in och parkerar på hotell aurum och jag typ dog!
 
Så där spenderade vi natten till lördagen. Vi åt jättegod middagsbuffé inklusive efterrätt på fredagen. Sen for vi och löpte lite godis och drick på coop och satte oss i hotellrummet en stund medan vi väntade på våran bokade tid i vip-bastun, där det fanns en bastu för två och typ nån liten bubbelpool. Efter vi hade varit där en timme så gick vi ut till den "allmänna" poolen som var en saltvattenpool och där fanns även en jaccuzzi. Där var vi till ungefär elva nån gång då vi gick upp på rummet och duschade av oss och myste framför tvn tills vi somnade.
 
Riktigt trevligt, mysigt och roligt! ♥ Älskar överraskningar och jag älska Johan Eriksson! :D
 
Kanske fotar allt jag shoppade imorgon och lägger ut, om jag ids vill säga ;) Vi hörs!
Kärlek, Vardagligt | |
Upp