Restart!

På riktigt, nu ska jag försöka börja om med bloggen. Okej, en hel del har ju hänt sen sist jag var "aktiv" hära. Det var väl typ ett år sen jag bloggade som mest.
 
Ja, det var då som jag började jobba på Revisionären. Där jobbade jag till och med juni. Därefter hade jag en väldigt bra sommar, åkte på husvagnsemester till dalarna med familjen, var på pdol och massa sånt. Fick även reda på att jag bivit antagen till civilekonomprogrammet på LTU och det var kanske en av det bättre sakerna som skedde sommaren 2013.
 
Så hela hösten, julen och fram till nu har min mesta tid gått åt till att träffa massa nya, härliga människor, studentfester, duggor, föreläsningar, seminarier, tentaplugg och tentaperioder. Har hitintills avverkat två läsperioder, alltså fyra kurser, vilket känns rätt bra, det går framåt i alla fall. Nu är jag inne på min fjärde LP för detta första år (av fyra) och måste nog säga att det kanske är den tygnsta hittills, eftersom vi nu i åtta veckor har seminarier, duggor och rapporter som aldrig förr.
 
Aja, trivs jättebra med mina classmates och det är sååå härligt med alla dialekter (!).
 
Just ja, en viktig sak till har ju också hänt, nämligen att jag har flyttat hemifrån! Nu bor jag i Norrfjärden tillsammans med Johan i en liten etta, men inte länge till, för 1:a mars flyttar vi till en nästan dubbelt så stor lägenhet, en tvåa. Det ska bli jätteskönt, kunna stänga in mig själv i sovrummet när jag ska plugga och så vidare.
 
Menmen, nog med information, nu ska jag inte ösa på med mera text utan; vi ses på återseende!
 
 
Slänger in en selfie från mobilen i brist på annat!
Vardagligt | |
Upp